• scadenza: 25 ottobre 2022, 12:00
  • 2 borse di studio
  • 5.000 ciascuna (al lordo degli oneri a carico dell’Ente e del contribuente)
  • A chi è rivolto: Candidati che avranno presentato domanda per l’ammissione al Corso di Laurea Magistrale in Tourism Economics and Management, in possesso dei seguenti requisiti: - essersi laureati in un Ateneo straniero, - essere risultati idonei in una delle graduatorie degli intake A, B, C per l’a.a. 2022/2023.
  • N. protocollo: Rep. n. 5450/2022 Prot. n. 198372 del 06/09/2022
  • Responsabile di procedimento: dott. Filippo Pigliacelli
  • Admission to selection procedure is valid only for who already applied in admission procedure for the Second Cycle Degree Programme in Tourism Economics and Management, under condition:

-         To have graduated in a foreign University,

-         To be ranked in admission ranking list from intake A, B, C for the academic year 2022/2023.

Deadline for application: 25 October 2022 (12:00pm) exclusively via StudentiOnline:

1. login www.studenti.unibo.it

2. select “Call for applications” botton (Bandi)

3. Select the title of the call for applications.

Any notification about this call will be addressed to the institutional account: @studio.unibo.it

The application will be valid only when the above-mentioned procedure will be complete. No paper document nor e-mail attachments will be considered.

Required documents:

-          Self-certificate of first enrollment in Tourism Economics and Management (code 5910);

-          copy of ID.

Call for applications